Menu:

Tutorials

MOLIM VAS DA MI JAVITE AKO STE UZELI NEKI TUTORIJAL!

Skripte:
Ime bloga se miče
Željeni tekst se miče do granica kostura
JavaScript Alert
Zvjezdice ispadaju iz kursora


Dizajniranje:
*Izrada predloška s 2 boxa
*Klizna traka u kojoj se mogu držati dizajni, avatari, banneri...
Box ispod bannera




*Tekst pored kojeg je zvijezdica nije dozvoljen skinuti bez pitanja! Stoga mi u komentarima ostavite E-mail adresu i ime tutorijala kojeg želite i ja ću vam ga poslati! Pitate se zašto?! E pa zato što samo skidate a još mi nitko nije javio da je skinuo neki tutorijal, a najmanje je svaki skinut 5 puta!!!


Ako su vam tutorijali pomogli, bio bi red da glasate:
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Sadržaj ovog bloga autorski je rad. Sva prava pridržana © 2008-2009. TheBestDesigner